2007年3月5日星期一

用粵語來朗誦徐志摩嘅詩(转载)

转贴来自“斯人”的Blog:http://hyuhui.blogspot.com/

用粵語來朗誦徐志摩嘅詩(转载)
  國語同埋粵語各有特色,不過如果將國語嘅詩詞換成粵語嚟講,將會出現戲劇性效果,下面就將徐志摩嘅幾首名詩列出畀給大家睇睇,上邊系原作(國語),下邊系經過香港著名音樂人林振強“翻譯”後嘅“粵語版”:    

(國語版)            《再別康橋》    
輕輕地我走了,    
正如我輕輕地來;    
我輕輕地招手,    
作別西天的雲彩。    
那河畔的金柳,    
是夕陽中的新娘;    
波光裏的豔影,    
在我的心頭蕩漾。    
(以下數段從略)    
但我不能放歌,    
悄悄是別離的笙簫,    
夏蟲也為我沉默,    
沉默是今晚的康橋!    
悄悄的我走了,    
正如我悄悄的來,    
我揮一揮衣袖,    
不帶走一片雲彩。
                
(粵語版)        
《劍橋拜拜》    
我靜靜雞散水,    
就好似我靜靜雞咁踩嚟;    
我靜靜雞yaap手,    
同啲雲講聲“係噉先喇,喂”    
河邊嗰啲金柳,    
好似個新娘喺黃昏曬太陽;    
反映喺水上面個靚樣,    
喺我個心度浮吓浮吓噉樣。    
(以下幾段慳番)    
但我唔可以唱K,    
講拜拜嗰支笛衰咗;    
熱天的昆蟲都為我收聲,    
劍橋今晚真喺啞咗!    
我靜靜雞散水,    
就好似我靜靜雞咁踩嚟;    
我拍拍籮柚,    
一啲雲都毋拎,嫌重得滯。            
--------------------------------------------------------------                《偶然》    
我是天空裏的一片雲,    
偶然投影在你的波心—    
你不必訝異,    
更無須歡喜——    
在轉瞬間消滅了的蹤影。    
你我相逢在黑夜的海上,    
你有你的,我有我的,方向;    
你記得也好,    
最好你忘掉,    
在這交會時互放的光亮 。
            
《啱啱》    
我係天上面一嚿雲,    
個影咁啱遮住你鬱鬱吓嘅心    
你唔使問有冇搞錯,    
更加咪開心住,    
眨吓眼我就冇晒影咯。    
我哋喺夜ma ma嘅海碰頭,    
你有你嘅,我有我嘅,蒲點;    
你記得又好,    
最好你咪鬼記住,    
互相鬥電嗰陣幾咁光猛。                
-----------------------------------------------------------                《枉然》    
你枉然用手鎖著我的手,    
女人,用口擒住我的口,    
枉然用鮮血注入我的心,    
火燙的淚珠見證你的真,    
遲了!你再不能叫死的復活,    
從灰土裏喚起原來的神奇,    
縱然上帝憐念你的過錯,    
他也不能拿愛再交給你!            

《嘥心機》    
你嘥心機拉住我只手,    
阿姐,仲死咁嘴我個口,    
嘥心機啪啲血入我個心,    
雖然滾熱辣嘅眼淚幾逼真。    
遲唔遲啲呀!你點叫瓜咗嘅翻生,    
點叫釘咗嘅我再有高潮;    
就算個天原諒你對我做錯嘅嘢?    
佢都唔會叫我再同你疏乎。            
----------------------------------------------------------------            
《別擰我,疼》    
“別擰我,疼,”…    
你說,微鎖著眉心。    
那“疼”,一個精圓的半吐,    
在舌尖上溜——轉。    
一雙眼也在說話,    
睛光裏漾起,    
心泉的秘密。                

《咪meet我,痛》    
“咪meet我,痛呀,”…    
你話,皺皺地眉頭。    
嗰個“痛”字,蠱蠱惑惑咁,    
喺條脷尖碌碌吓——仲Utum。        
對眼都喺度講嘢,    
眼神裏面蒲起啲,    
心水秘密嘢。                
--------------------------------------------------------------            
《夢》    
灑開了,    
輕紗的網,    
“你在哪里?”    
“讓我們死,”你說。            

《夢》    
攤開晒,    
仲遮咩鬼嘢,    
“你喺邊?”    
“我哋去死啦,”你講嘢。

-----------------------------
系几鬼搞嘢哦~~~呵呵

没有评论: